Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní a reklamační podmínky e-shopu

Před vytvořením účtu a/nebo zadáním objednávky si prosím přečtěte tyto obchodní podmínky. Provozovatelem internetového obchodu umístěného pod doménou www.sweettv.cz je:

Obchodní jméno a sídlo/místo podnikání prodávajícího:

 

Provozovatel : Premium TV. r. o.

Adresa : Doležalova 15C, 821 04 Bratislava - městská část Ružinov

IČ: 55820760

DIČ: 2122098451

Email: info@sweettv.cz

Tyto všeobecné obchodní a reklamační podmínky e-shopu má prodávající zveřejněny na své internetové stránce www.sweettv.cz

dále jen „prodávající“

 

Článek I – Pojmy

  1. Prodávající je provozovatel internetového obchodu který při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti svým jménem, ​​na svůj účet,
  2. Kupujícím dle těchto VOP je fyzická osoba nebo podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba,
  3. Poskytovatel služby – provozovatel internetové televize SWEET.TV.
  4. Kupujícím je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci předmětu své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti a nakupuje službu prostřednictvím internetového obchodu na doméně sweettv.cz
  5. Podnikatelem pro účely VOP rozumí osoba zapsaná v obchodním rejstříku, osoba, která podniká na základě živnostenského nebo jiného oprávnění, osoba, která provádí zemědělskou výrobu a je zapsána do evidence podle zvláštního předpisu,
  6. E-shop - internetový obchod prodávajícího umístěný na doméně sweettv.cz
  7. Služba - je služba nabízená prostřednictvím E-shopu,
  8. Objednávka úkon kupujícího v souvislosti s E-shopem, který vyjadřuje vůli kupující nakoupit službu v E-shopu,
  9. Cena-celková cena uvedená v objednávce, zejména cena za službu, kterou si kupující objednal a je uveden v objednávce, jakož i DPH či jiné daně, poplatky, včetně ceny dopravného,
  10. E-shop není určen pro děti mladší 18 let. Osoba mladší 18-ti let může náš e-shop používat pouze, pokud k tomu udělí souhlas jeho zákonný zástupce (rodič, nebo poručník).
  11. VOP- tyto všeobecné obchodní podmínky.

 

Článek II – Všeobecná ustanovení

  1. Tyto VOP upravují:
    1. proces nákupu služby kupujícím prostřednictvím E-shopu
    2. podmínky prodeje a nákupu služby prostřednictvím E-shopu prodávajícího,
    3. práva a povinnosti smluvních stran, tzn. j. prodávajícího a kupujícího vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi těmito stranami, jejímž předmětem je koupě a prodej služby prostřednictvím E-shopu prodávajícího.

 

Článek III – Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Kupující si objednává službu u prodávajícího přes E-shop umístěný pod doménou sweettv.cz
  2. Prodávající umožňuje kupujícímu zakoupit kupón se slevou na prezentovanou službu v denní nabídce provozované stránky www.sweettv.cz. Prodávající má s poskytovatelem služby uzavřený smluvní vztah, který umožňuje prodávajícímu zprostředkovat prodej kuponu od poskytovatele pro kupujícího.
  3. Předmět zprostředkování je zprostředkování prodeje kuponu - "Televizní Voucher"
  4. Popis služby, dostupnost a cena jsou uvedeny v E-shopu,
  5. Nabídka je časově omezena platností kuponu která uveřejněná na stránce sweettv.cz. Nabídka obsahuje cenu kuponu, popis a popis plnění, místo plnění, lhůtu, po kterou je prodávající vázán nabídkou včetně ceny a doby platnosti kuponu.
  6. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění objednávkového formuláře na stránce prodávajícího a následného potvrzení objednávky s odesláním elektronickou formou. Odesláním objednávky prodávajícímu se objednávka pro kupujícího stává závaznou.
  7. Nákup služby v E-shopu není podmíněn registrací v E-shopu. Při registraci bude kupujícímu na e-mailovou adresu zadanou při registraci doručena e-mailová zpráva, která obsahuje aktivační linku. Kupující kliknutím na linku aktivuje svůj účet na E-shopu. Pokud kupující neklikne na linku do 3 dnů od registrování v E-shopu, konto kupujícího nebude aktivováno a registrace bude neúspěšná. Nákup je možný i bez registrace,
  8. Po úspěšné registraci bude mít kupující přístup ke svému kontu, jehož prostřednictvím se bude při nákupech hlásit v E-shopu. Při každém dalším nákupu se kupující již neregistruje, stačí, aby se pomocí svých přihlašovacích údajů přihlásil ke svému kontu v E-shopu,
  9. Kupující objednává službu u prodávajícího prostřednictvím E-shopu, a to podle pokynů uvedených v tomto E-shopu,
  10. Po stisku tlačítka „DO KOŠÍKU“ se objednaná služba automaticky přidá do nákupního košíku toho kterého kupujícího. Nákupní košík daného kupujícího je tomuto kupujícímu kdykoli během vytváření objednávky k dispozici k nahlédnutí,
  11. Objednávku kupující dokončí stisknutím tlačítka „Objednávka s povinností platby“
  12. Dříve je kupující povinen se seznámit s těmito VOP a toto seznámení potvrdit zakliknutím tlačítka „Potvrzuji, že jsem se seznámil/a se Všeobecnými obchodními podmínkami E-shopu sweettv.cz
  13. Odesláním objednávky, tzn. j. stisknutím tlačítka „Objednávka s povinností platby“ kupující zároveň potvrzuje, že se seznámil is vlastnostmi služby, celkové ceně, kterou je kupující povinen prodávajícímu uhradit,
  14. Kupující si objednává službu a musí vyjádřit svůj výslovný souhlas ( 4 odst. 6 a 8 zákona č. 102/2014 Sb. z.): – souhlas s poskytováním služby, má-li její poskytování začít před uplynutím lhůty k odstoupení, přičemž kupující úplným poskytnutím služby ztratí právo na odstoupení. V souvislosti s poučením, § 4 ods. 6 a 8 zákona č . 102/2014 Sb. vyžaduje, aby kupující prohlásil, že byl: – řádně poučen o ztrátě práva na odstoupení po poskytnutí služby. V případech výše uvedených musí kupující před dokončením objednávky stisknout i tlačítka s textem: „Prodávajícímu uděluji výslovný souhlas se zahájením poskytování služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prohlašuji, že jsem byl prodávajícím řádně poučen o ztrátě práva na odstoupení po zahájení poskytování služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,“
  15. Po vytvoření objednávky bude tato objednávka zaregistrována v systému E-shopu. Prodávající zašle na e-mailovou adresu kupujícímu, kterou tento uvedl při registraci, následující: potvrzení objednávky s informacemi o objednávce. 102/2014 Sb. prodávající bezodkladně poskytne kupujícímu potvrzení o uzavření smlouvy, které obsahuje nejen informace z konkrétní objednávky, tzn. j. vlastnosti služby, cena a pod. ale i další informace – například. poučení o právu odstoupit od smlouvy, poučení o odpovědnosti za vady, postup při vyřizování reklamací a pod. Všechno toto prodávající poskytne kupujícímu na trvanlivém nosiči. Trvanlivým nosičem je také e-mail. Všechny tyto informace kupující obdrží neprodleně po uzavření smlouvy nebo nejpozději při dodání služby,
  16. Doručením potvrzení o přijetí objednávky dle bodu 13 tohoto článku VOP spolu s ostatními dokumenty kupujícímu se kupní smlouva považuje za uzavřenou, přičemž jejím předmětem je dodání v objednávce specifikovaného služby za tam uvedenou cenu.

 

Článek IV – Platební a dodací podmínky

  1. Všechny ceny služeb v objednávce iv E-shopu jsou uvedeny včetně DPH. Cenu dle objednávky může kupující uhradit:
    1. online platební kartou přes Shoptet PAY
    2. bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího
  2. Za úhradu ceny si prodávající neúčtuje žádný poplatek. Avšak prodávající upozornil kupujícího, že ten který subjekt, u kterého je platba ceny realizována, si může účtovat poplatek za úhradu (např. daná banka při vkladu na účet),
  3. Kupující se zavazuje uhradit cenu ve lhůtě uvedené v objednávce,
  4. Úhradou se rozumí moment připsání ceny na účet prodávajícího,
  5. Prodávající se zavazuje dodat objednanou službu kupujícímu ve lhůtě do 24 hodin od uhrazení ceny objednávky,
  6. Prodávající dodá kupujícímu objednanou službu na emailovou adresu, kterou kupující uvedl jako dodací adresu v objednávce.

 

Článek V – Poučení o právu kupujícího odstoupit od smlouvy

  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí služby, přičemž tato lhůta se považuje za zachovanou, jestliže oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty. Služba se považuje za převzatou kupujícím momentem, kdy kupující a převezme všechny části objednané služby. Kupující má právo odstoupit od smlouvy, pokud již kupón nevyužil. Prodávající bez jakýchkoli otázek zasílá celou částku kupujícímu na účet po prověření nevyužívání kuponu u poskytovatele a to písemnou nebo elektronickou formou do 48 hodin od písemné žádosti klienta. Provozovatel má výhradní právo prověřit, zda klient již kupon nevyužil a zároveň prověřit podmínky storna s vyplývajícími sankcemi, jsou-li na kuponu uvedeny.
  2. Kupující své právo odstoupit od smlouvy dle bodu 1 tohoto článku VOP uplatňuje následovně: písemně na adrese sídla prodávajícího uvedené výše nebo e-mailem na adrese: info@sweettv.cz
  3. Kupující je k odstoupení od smlouvy dle bodu 1 tohoto článku VOP oprávněn použít formulář, který tvoří Přílohu č.j. 1 těchto VOP. V případě, že kupující své právo odstoupit od smlouvy dle bodu 1 tohoto článku VOP uplatní, vrátí službu prodávajícímu, a to zasláním na adresu sídla Prodávajícího uvedenou v těchto VOP nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy své právo odstoupit od smlouvy uplatnil,
  4. V případě, že prodávající neposkytne objednanou službu z důvodů na jeho straně, nikoli však navržením jiného plnění z důvodu kapacit, nebo provozních důvodů na straně prodávajícího, má kupující právo požadovat od prodávajícího vrácení zaplacené částky za kupón. Poskytovatel se zavázal za zprostředkovaný prodej kupónu poskytnout službu v plné výši, plnit a dodat kupujícímu službu tak jak je uvedena na kupónu pro kupujícího, který si kupón zakoupil a řádně za kupón zaplatil.
  5. Prodávající ve lhůtě do 14 dnů ode dne doručení odstoupení kupujícího dle bodu 1 tohoto článku VOP vrátí kupujícímu platby, které s odstoupením od smlouvy souvisí a které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků. Prodávající vrátí kupujícímu platbu podle předchozí věty stejným způsobem, jaký byl použit kupujícím při platbě za službu, pokud se kupující s prodávajícím nedohodnou jinak.
  6. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
    1. poskytnutí služby, jestliže její poskytování začalo s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a došlo-li k úplnému poskytnutí služby,
    2. právo na odstoupení od smlouvy nemá podnikatel (např. živnostník, který v e-shopu zakoupí službu na IČO).

 

Článek VI – Nabytí vlastnictví a přechod nebezpečí škody na službě

  1. Kupující nabývá vlastnická práva až úplným zaplacením celé ceny za službu,

 

Článek VII – Reklamační řád (odpovědnost za vady, záruka, reklamace)

  1. Při přebírání služby je kupující povinen zkontrolovat:
    1. zda mu byla dodána služba v souladu s objednávkou,
  1. V případě, že byla kupujícímu dodána služba, kterou si neobjednal, je kupující povinen ihned, nejpozději do 24 hodin e-mailem kontaktovat prodávajícího.
  2. Kupující může službu reklamovat e-mailem nebo poštou na adrese aktuálního sídla prodávajícího, a to spolu s doklady jako dodací list, faktura. V reklamaci je kupující povinen uvést:
    1. své identifikační údaje,
    2. údaje prodávajícího,
    3. popis služby, který kupující reklamuje,
    4. popis vady služby,
    5. číslo objednávky, které se reklamace týká.
  3. Je-li reklamace uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, Prodávající je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit kupujícímu ihned, není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace,
  4. Záruka se také nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách,
  5. Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitějších případech do 3 dnů od začátku reklamačního řízení, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu, nejpozději do 30 dnů ode dne začátku reklamačního řízení. Oznámení určení způsobu vyřízení reklamace lze ze strany prodávajícího provést i formou e-mailového oznámení na e-mail, který kupující uvedl při registraci. Po určení způsobu vyřízení reklamace prodávající reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo od Kupní smlouvy odstoupit.
  6. O ukončení reklamačního řízení a výsledku reklamace informuje prodávající kupující emailem nebo doporučeným dopisem. Pokud kupující reklamaci uplatnil během prvních 12 měsíců od uzavření Kupní smlouvy, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě vyjádření znalce nebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou nebo akreditovanou osobou, nebo stanoviska určené osoby (dále jen „odborné posouzení“). Bez ohledu na výsledek odborného posouzení nemůže prodávající od kupujícího vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady související s odborným posouzením.
  7. Ak ide o chybu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená.
  8. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie,
  9. Vzhledem k tomu, že dodavatel není součástí kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a koncovým zákazníkem, je povinností prodávajícího, aby jakékoli právní problémy, které mohou vzniknout mezi prodávajícím a koncovým zákazníkem, podléhaly jeho vlastnímu souboru obchodních podmínek, které prodávající využívá při zprostředkování prodeje služby,
  10. Prodávající nevydal žádné další kodexy chování, které by měl dodržovat, kromě těchto VOP.

 

Článok VIII – Osobné údaje a ich ochrana

  1. Informácie o spracúvaní osobných údajov sú dostupné na : www.sweettv.cz

 

Článok IX – Alternatívne riešenie sporov

  1. Účelom tohto článku VOP je informovať kupujúceho o možnosti a podmienkach alternatívneho riešenia sporov medzi predávajúcim a kupujúcim,
  2. Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi jeho stranami, t. j. medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci môže svoj spor s predávajúcim riešiť prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov,
  3. Príslušným orgánom (subjektom) alternatívneho riešenia sporov je v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorú sa môže Kupujúci obrátiť alebo iný subjekt, ktorý sa nachádza v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR – https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1
  4. Kupujúci sa môže o podmienkach a platforme alternatívneho riešenia sporov informovať na: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
  5. Kupujúci môže spor medzi ním a predávajúcim riešiť aj prostredníctvom ODR platformy. Kupujúci sa môže o podmienkach a platforme ODR alternatívneho riešenia sporov informovať na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Článek X – Závěrečná ustanovení

  1. Na vztahy neupravené Objednávkou a těmito VOP se vztahují příslušná ustanovení zákona č.102/2014 Sb. o ochraně kupujících při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů. 250/2007 Sb. o ochraně kupujících ao změně zákona Slovenské národní rady čj. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů, zákona č.j. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodu ao změně a doplnění zákona č.j. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany kupujících ao změně a doplnění některých zákonů ve znění zákona č. 1/2003 č. 284/2002 Sb., Zák. č. 40/1964 Sb. Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, kterým je podnikatel, výslovně neupravené těmito VOP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku ve znění pozdějších předpisů, jakož i souvisejícími předpisy.
  2. Kupující prohlašuje, že se seznámil s těmito VOP a zavazuje se je dodržovat.
  3. Název a adresa orgánu dozoru:

 

Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č.j. 5, 820 07 Bratislava
Odbor výkonu dohledu
ba@soi.sk

Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 01.06.2024

 

Příloha č.1:  Odstoupení od smlouvy

Příloha č.2:  Reklamační protokol